İçeriğe geç

Hizmetler

Koruyucu Diş Hekimliği
Sağlıklı bir gülümsemeyi korumanın anahtarının önleme olduğuna inanıyoruz. Koruyucu diş hekimliği hizmetlerimiz, diş hastalıklarının başlamasını önlemek için iyi ağız hijyeni ve diş sağlığının korunmasına odaklanmaktadır. Uzman diş hijyeni uzmanlarımızın, diş eti hastalığının ve diş çürümesinin yaygın bir nedeni olan plak ve tartarı gidermek için gelişmiş ultrasonik ölçekler kullandığı profesyonel diş temizliği sunuyoruz. Ayrıca dişlerinizi korumak ve güçlü tutmak için florür tedavileri ve diş kaplamaları da sağlıyoruz.
Ağzınızın ve çenenizin gizli bölgelerini görselleştirmek için dijital röntgen teknolojisinden yararlanıyoruz; çürükler, diş eti hastalıkları ve ağız enfeksiyonları gibi potansiyel sorunların erken tespitine yardımcı oluyoruz. Bu, herhangi bir diş problemini en erken aşamada ele almamıza ve daha fazla komplikasyon ve rahatsızlığı önlememize olanak tanır.
Koruyucu diş hekimliği yaşı ne olursa olsun herkes için gereklidir. Düzenli kontrol ve temizlik, küçük sorunların büyük diş sorunlarına dönüşmesini önleyerek sizi gelecekte gereksiz ağrı ve masraftan kurtarabilir. Bu önleyici tedbirler aynı zamanda genel refahınıza da katkıda bulunur.
Kozmetik diş hekimliği
Estetik diş hekimliğimiz gülüşünüzün görünümünü iyileştirmek için tasarlanmış geniş bir hizmet yelpazesini kapsamaktadır. Bunlar yalnızca diş beyazlatma ve kaplamaları değil aynı zamanda yapıştırma, kaplamalar, ortodonti ve diş implantlarını da içerir. Diş beyazlatma tekniklerimizde, beyazlatma jelini hızla etkinleştiren LED hızlandırıcı ışıklar kullanılır ve bu sayede tek seanstan sonra birkaç ton daha parlak bir gülümseme elde edilir. Çatlak, rengi bozulmuş veya yanlış hizalanmış dişleri olanlar için diş yapıştırma etkili bir çözüm olabilir. Diş hekimlerimiz diş renginde bir reçine malzemesi kullanarak, onu dişlerinizin geri kalanıyla kusursuz bir şekilde uyum sağlayacak şekilde titizlikle şekillendirir.
Dişin şeklinin ve boyutunun restorasyonu veya iyileştirilmesi gereken hastalar için diş kaplamaları sunuyoruz. Dişleri yanlış hizalanmış hastalar için, geleneksel diş tellerine şeffaf ve çıkarılabilir bir alternatif olan Invisalign’ı da içeren ortodontik tedaviler sunuyoruz. 3D görüntüleme teknolojisini kullanarak, dişlerinizi kademeli olarak doğru hizaya getirmek için tasarlanmış bir dizi özel yapım hizalayıcılar oluşturuyoruz. Diş eksikliği durumlarında dayanıklı ve doğal görünümlü bir alternatif çözüm olan diş implantlarını öneriyoruz.
Estetiğinizi geliştirmenin ötesinde, bu tedaviler ağız sağlığının korunmasında çok önemli bir rol oynar. Yanlış hizalanmış, eksik veya hasarlı dişler gibi sorunların düzeltilmesi çene ağrısı, diş temizlemede zorluk, konuşma veya yeme güçlüğü gibi sorunları hafifletebilir. Bu nedenle estetik diş hekimliği, gülüşünüzü güzelleştirmekten çok daha fazlasıdır; genel ağız sağlığı ve refahının sağlanmasıyla ilgilidir.
Restoratif Diş Hekimliği
Restoratif diş hekimliği uygulamalarımız dişlerinizin normal fonksiyonunu geri kazanmasını amaçlamaktadır. Restoratif diş hekimliği hizmetlerimiz, basit dolgulardan karmaşık tam ağız rekonstrüksiyonlarına kadar kapsamlıdır. Her biri belirli bir diş sorununa yönelik olarak tasarlanmış diş implantları, dolgular ve onleyler ve kök kanal tedavisi gibi tedaviler sunuyoruz. Kliniğimizde restoratif prosedürlerimizde hassasiyet ve verimliliği sağlamak için en son teknolojiden yararlanıyoruz.
Restoratif diş hekimliğinin gerekliliği abartılamaz. Sadece diş ağrısı veya çiğneme güçlükleri gibi acil sorunları çözmekle kalmayıp aynı zamanda gelecekteki komplikasyonları da önlediği için ağız sağlığını korumanın ayrılmaz bir parçasıdır.
Tedavi edilmeyen diş problemleri enfeksiyon, kemik kaybı ve hatta sistemik hastalıklar gibi ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir. Bu nedenle restoratif diş hekimliği, sağlıklı bir ağzı koruyarak genel sağlığın geliştirilmesinde önemli bir rol oynar.
Ağız cerrahisi
Ağız cerrahisi hizmetlerimiz, çeşitli diş sağlığı sorunlarını hafifletmek için tasarlanmış geniş bir prosedür yelpazesini kapsamaktadır. Bunlar arasında rutin çekimler, yirmilik dişlerin çıkarılması, diş implantlarının yerleştirilmesi, kemik grefti ve düzeltici çene ameliyatı yer alır.
Ağız cerrahisi prosedürlerimizde en yüksek hassasiyeti ve güvenliği sağlamak için ileri teknolojiyi kullanıyoruz. Konik Işınlı Bilgisayarlı Tomografi (CBCT), ağız ve çene-yüz yapılarını üç boyutlu olarak görüntülememize olanak tanıyarak tanı ve cerrahi planlamanın doğruluğunu artırır. Dental lazer teknolojimiz rahatsızlığı en aza indirir ve iyileşmeyi hızlandırır ve dijital röntgenler, geleneksel röntgenlere kıyasla radyasyona maruz kalmayı azaltırken ayrıntılı görüntüler sağlar.
Ağız cerrahisi hizmetlerimiz çoğu zaman ağız sağlığını korumak, ağrıyı hafifletmek, hastaların gülümsemelerinin işlevselliğini ve estetiğini korumak için gereklidir. Tedavi edilmezse, yirmi yaş dişlerinin gömük olması, çenenin yanlış hizalanması veya eksik dişler gibi sorunlar, kronik ağrı, yeme güçlüğü, konuşma sorunları ve görünüm değişikliği nedeniyle psikolojik sıkıntı gibi ciddi komplikasyonlara yol açabilir. Bu nedenle ağız cerrahisi hem ağız sağlığını hem de genel yaşam kalitesini iyileştirmeye yönelik hayati bir adım olabilir.
Ortodonti
Kapsamlı ortodonti hizmetlerimiz geleneksel diş tellerini, şeffaf hizalayıcıları ve tutucuları kapsar. Çeşitli ortodontik sorunları düzeltmek için güvenilir bir çözüm olan geleneksel diş telleri, dişlere tutturulan ve dişleri sistematik olarak hizalamak için ark telleriyle bağlanan braketlerden oluşur. Öte yandan şeffaf hizalayıcılar, dişlerin yeniden hizalanması için gizli bir alternatif sunar ve rahat bir uyum sağlamak için hastanın dişlerinin dijital ölçüleri kullanılarak özel olarak üretilir. Tedavi sonrasında dişlerin yeni pozisyonunu korumak için tutucular kullanılır.
Hastaların diş ve diş etlerinin ayrıntılı bir 3D görüntüsünü oluşturmak için 3D görüntüleme ve iTero Element tarayıcı gibi en son teknolojileri kullanıyoruz. Bu, kişiselleştirilmiş tedavi planları tasarlamamıza ve tedavinin ilerlemesini etkili bir şekilde takip etmemize olanak tanır. Şeffaf hizalayıcıların üretiminde, bunların her hastanın ağzının benzersiz hatlarına göre uyarlanmasını sağlamak amacıyla gelişmiş CAD/CAM teknolojisini kullanıyoruz.
(uygunsuz ısırıklar) diş veya çenenin yanlış hizalanmasından kaynaklanır. Bu sorunlar tedavi edilmediği takdirde temizlikte zorluk gibi komplikasyonlara neden olabilir, bu da diş çürümesi ve diş eti hastalığı riskini artırır. Yanlış hizalanmış dişler ayrıca çiğneme güçlüklerine, konuşma bozukluklarına ve çiğneme kaslarında aşırı strese neden olarak baş ağrılarına, TME sendromuna, boyun ve sırt ağrısına neden olabilir.
Acil Diş Hekimliği
Acil diş hekimliği hizmetlerimiz, kritik ağız sağlığı durumlarını derhal ele alacak şekilde tasarlanmıştır. Bunlar şiddetli diş ağrılarını, yontulmuş veya kırılmış dişleri, kırılmış dişleri, kaybedilen diş restorasyonlarını (kuronlar veya dolgular gibi), apseleri, yumuşak doku yaralanmalarını ve diğer akut ağız travmasını içerir. Bu tür acil durumların sıklıkla normal çalışma saatleri dışında meydana geldiğinin bilincindeyiz, bu nedenle acil durumlar için mesai saatleri dışında da hizmetler sunuyoruz.
Hızlı ve doğru teşhisler koymak için Dijital Ağız İçi Kameralar gibi ağız boşluğunu ayrıntılı olarak incelememize ve sorunun kaynağını anında tespit etmemize olanak tanıyan en son teknolojileri kullanıyoruz. Ayrıca Dijital Röntgenler net ve detaylı görüntüler sunarak hasarın büyüklüğünü değerlendirmemize ve en etkili tedaviyi planlamamıza olanak sağlar. Gerektiğinde minimal invaziv prosedürleri gerçekleştirmek, rahatsızlığı azaltmak ve daha hızlı iyileşmeyi desteklemek için Dental Lazer Teknolojisini de kullanıyoruz.
Acil diş bakımı, tedavi edilmediği takdirde ciddi, çoğu zaman geri dönüşü olmayan hasarlara yol açabilecek ağız sağlığı sorunlarının artmasını önlemek için çok önemlidir. Dental acil durumlara hızlı müdahale, yalnızca anlık ağrı ve rahatsızlığı hafifletmekle kalmaz, aynı zamanda diş kaybı, vücudun diğer bölgelerine yayılan enfeksiyonlar ve gelecekte daha karmaşık tedavi gereksinimleri gibi uzun vadeli komplikasyon riskini de azaltır. Bu nedenle acil diş hekimliği hizmetlerimiz, optimal ağız sağlığının ve genel refahın korunmasında çok önemlidir.